En Kväll Ute!

Publicerat den: 2006-08-06 Klockan: 10:18:26
För er som inte känner mej ska jag kanske presentera mej..
Jag heter Jessica är 20 år och bor i Trelleborg med min Pojkvän Fredrik!
Jobbar som Undersköterska på ett äldreboende...
Är en glad och trevlig person (oftast när jag inte är arg *haha*)


Igår var jag först och jobbade mellan 11.30 och 21.00...
Sen hoppade jag på bussen till Malmö...
Bytte buss på Centralen..
Åkte till Trelleborg..
Jag bor ju där nu =)
 
Anders ringde...
De var på puben..
Jag skulle egentligen ha en lugn hemma kväll för pågen va på killkväll i Malmö...
Men så blev det inte...
Gick hem o bytte om..
Sen var det puben som gällde...
Med Anders, Tess och Magda...
Hade jätte trevligt!!

Idag ska jag oxå jobba,,,
11.30 - 21.00

Sen e jag ju ledig på Måndag..
Då ska jag ut o köra bil..
Sen ska jag nog träffa Sandra oxå...
Får ta o ringa henne sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0