Fredag Idag!!

Publicerat den: 2006-08-25 Klockan: 09:50:52
Jahapp...
Älsklingen väckte mig imorse..
Vid sju.
Gick ut o la mig j soffan..
Älsklingen startade en film åti mig..
Wallander - Mastermind..
Skit bra film...
Va o handlade mjölk o lite annat smått o gott för en stund sen..
Ska sätta in dvd-filmerna och cd-skivorna i bennostaplen..
Ska försöka städa lite oxå..


Ikväll ska jag och älsklingen dricka öl och äta pizza med anders o tess...
Ska bli trevligt..

I Onsdes var jag inne på Malmöfestivalen med Liss..
Vi käka gott..
Andrea kom in där sen..
Vi satt på Stortorget och drack Cider och lyssna på NRJ In The Park..
Sen kom Hanna och hennes kompips Rebecca...


Imorgon blir det Mikaeli med syrran på förmiddagen..
Sen på kvällen blir det Mikaeli med Älsklingen, Hanna, Liss och eventuellt brossan och hans tjej malin...
Antagligen Magasinet imorn kväll.. Ska bli skoj =)

Bästa låten nu: Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice


Mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0