*Sjuker*

Publicerat den: 2006-08-29 Klockan: 15:47:45
Är verkligen jätte förkyld..

I Fredes var jag och älsklingen hemma hos Anders och Tess..
I deras lägenhet..
Verkligen snygg..
Gick till torget och åkte 2 karuseller..
Den sista skulle jag aldrig ha åkt..
Mådde så illa...
Sen efter det gick vi och åt Pizza på Casablanca..
Efter det gick vi hem till oss...
Kollade lite på tv..
Anders och Tess gick hem vid ett..


I Lördes kom Syrran, Brossan, Malin (Brossans Flickvän) och Pappa vid tio..
De hade mina kartonger med sig...
Pappa körde hem sen..
Jag och syrran gick en runda på mikaeli eller palmfestivalen som de döpt om den till..
Handlade lite och åt på Mc´donalds och åt friterad banan med glass..
Gick hem till mig igen...
sen fick Brossan och Fredrik för sig att de skulle tatuera sig..
Vi åkte ner till tatueraren men de kom aldrig till skott...
Så vi åkte hem igen..
Pappa och Mamma kom och hämtade syrran...
Sen gick jag, Fredrik, Brossan och Malin på festivalen eller vad man ska kalla den...
 Vi var hemma vid nio..
Kollade bara på tv då..
Somnade tidigt,...


I Söndes tog vi det mest lugnt..
Var hemma hos Mamma och Pappa..
Åt jätte god mat..

Igår var jag först i Trelle och träffade Tess..
Vi gick i lite affärer..
Sen hämtade Anders Mamma oss vid tre..
Började ju jobba fyra...
Har blivit förkyld...

Idag har man ringt 3 olika samtal bara för att sjuka sig från jobbet...
Hade aldrig orkat jobba idag..
Vill fan inte va så förkyld inte kul alls...
Men förhoppningsvis blir det bättre snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0