Energi = Slut

Publicerat den: 2007-02-23 Klockan: 18:27:50
I Onsdags jobbade jag..
Sen tog jag o Syrran bussen hem till mig..
Det blev färgning o klippning av håret..
Blev jätte bra..
**Tack Syrran, Älskar Dej**

Sen igår skulle jag ha jobbat..
Men med detta vädret var det inte så lätt..
Bussarna var inställda på morgonen o sen gick de inte som de skulle..
Så jag blev hemma istället..
Tog mest det lugnt igår..

Idag har jag jobbat..
Fick en liten present idag av Marie-L..
En Energi sten o ett litet kort...
**Tack Marie-L, Verkligen en bra vän, Så glad att jag har dej**

Sen efter jobbet skulle jag ta bussen direkt till Trelleborg..
Stod o vänta på bussen i 25 minuter, när den väl kom
så skulle den inte köra till Trelleborg utan bara inom Svedala..
Jäkla skit...
Så jag gick hem till mina föräldrar..
Frerik hämtade mig där sen..
Vi var hemma vid fem, gick inom på konsum o handlade lite..
Nu ska vi snart lagga mat o mysa framför Tv:n..

Har verkligen ingen energi kvar känns det som..
För mycket som pågår runt omkring mig..
Men inte mycket av det kan jag göra nånting åt..
Blir så ledsen..
Igår var verkligen ingen bra dag..
Var så ledsen hela dagen..
Ångest inför körningen o allt..
Ibland blir jag så arg på mig själv..
Va fan jag har inte mycket kvar på körningsbiten o nu känner jag inte alls för att köra längre..
Det e väl bara för att jag hållt på med körkortet så länge...

E ledig i helgen..
Så skönt..
Ska samla massa energi..
Så man orkar med nästa vecka..
En del jobbande, sen får jag väl boka in fler körtider oxå..

Nä nu ska jag gå o väcka älsklingen..
Han har tatt en lite tupplur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0