Måndag idag igen..

Publicerat den: 2007-02-19 Klockan: 14:28:54
Ja då va det måndag igen...
Har tvättat idag 8-14...
3 Veckor sen sist jag tvättade..
Så det behövdes verkligen..

Skönt att det e över nu i alla fall..

Ska snart förbereda maten..
Så den nästan e färdig när älsklingen kommer hem..

Har jobbat i helgen..
14-21 i Fredes..
Sen 13-21 i Lördes..
Sen 6.45 - 15.45 igår...

Så man e ju lite sliten nu...
Då e de dax o jobba imorn igen..
14-21.. *vill inte*

Hade vatt så skönt o ta ledigt i en vecka eller två nu..
E så trött på allt...

E så jäkla trött på att ha sån press på mig..
Men de e bara mitt eget fel, för det e ju jag själv som pressar mej...

Just nu e de ju mycket som pågår i mitt liv...

* Nytt Schema, med morgonturer oxå..
* Håller på med körkortet
* Försöker tänka på vad jag äter (vilket inte alltid e så lätt)
* Försöker motioner (ska ju hinnas med oxå)
* Snart renovering av balkongen
* Tänker på en massa grejer som jag inte borde tänka på..

men det ska väl lösa sig det med..

Man får helt enkelt ta en dag i taget..

Nu börjar det närma sig ett år...
Ett år sen han försvann...
Det finns ingen som kan ersätta honom..
Ibland gör det så ont...
*Önskar du kunde komma tillbaka*
*Saknar dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0