Trött, Tröttare, Tröttast...

Publicerat den: 2007-02-25 Klockan: 13:27:53
Igår var det Lördag..
Jag och älsklingen städade hela lägenheten..
Det blev så fint..

Vid halv sex kom Danne..
Vi käka god mat..
Sen gjorde jag vid mig..

Vid åtta tog vi bussen till Malmö..
Gick till Bodoni för Pedalens Pågar skulle spela..
Va riktigt roligt..
Dansade o sjöng..
Sen vid ett drog vi vidare till Mazarin..
80 kronor i inträde..
Vi var där i ca. 1 timme..
Så jäkla tråkigt där e nu..
För ett år sen var där jätte roligt..
Men nu e de bara så tråkigt..

Vi gick o åt varsen kebebtallrik innan vi tog bussen hem...
Gud va jag frös om mina fötter..
Var hemma vid fyra..

Sov till halv tolv idag..
Så skönt..
Men nu e man bara så seg..
Tur man inte ska jobba idag.. hehe..

Ska ju jobba imorn.. 7-13.30
Men det går ju så fort så de e lugnt..
Ska ringa till körskolan imorn o boka in fler körlektioner..
Så jag blir färdig med mitt körkort snart =)

Till helgen ska man jobba..
På lördag blir de fest hos Marie-L..
De ska bli roligt...

Hon e bara så go..
Vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne..
Hon är just nu den enda jag kan prata med om allt...
En riktigt go vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0