Onsdag 21 Mars 2007

Publicerat den: 2007-03-22 Klockan: 11:18:13
Då va de Onsdag igen..
Har tvättat 8-14..
Sen bakade jag bröd..
Vet inte om det blev bra..
Brödet ligger i frysen..
Får väl se om några dagar om det blev bra..

Pratade med Marie-L i telefon igår..
Blev lite chockad..

Sen lagade jag mat..

E så trött på allt för tillfället...

Jag går här hemma o plockar undan för här ser ut som kriget..
Vad gör Älsklingen..
Inte ett skit..
Blir så trött..

Måste jag göra allt??
Trodde vi skulle hjälpas åt..
Jag menar vi bor här båda två..
De e båda två som stökar till det..
Men nej..
Han vill inte städa förrän till helgen..
Men då jobbar jag..
O han ska fixa med saaben..

Men men..

Såg på Grey's Anatomy igår..
Så bra!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0