Ännu en ny vecka...

Publicerat den: 2008-04-21 Klockan: 15:24:49
Ja då var det måndag igen...

Mamma ringde imorse och undra om jag va hemma på förmiddagen..
Så hon kom förbi med bullar..
Så tog vi en fika =)
Alltid trevligt med lite besök, så går tiden fortare =)

Har varit & handlat idag oxå =)

I helgen la Fredrik färdigt golvet i barnrummet..
Han satte upp lister..
Vi var på IKEA och handlade lite..
Så idag ska vi flytta in Malmbyrån i barnrummet..
Inte jätte mycket kvar där inne nu.. *skönt*

Imorn eller på Onsdag ska vi på Studiebesök på KK i Lund...
Beror på vilken dag Fredrik tar semester..

Nä nu ska jag kolla lite på tv tror jag =)

V.33 nu

Kommentarer
Postat av: Binchen

Haha sakta men säkert lär man sig detta men jag lovar att grekiskan är nog lättare

2008-04-23 @ 12:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0