Shopping!!

Publicerat den: 2008-04-08 Klockan: 12:02:32
Ja igår shoppade jag..
Inte så vanligt att man shoppar på apoteket, men det gjorde jag igår..

Handlade:
 
* Babytvål
* Badolja
* Nappar
* Nappflaskor
* Febertermometer
* Nagelsax
* Amningskupor
* Tvättlappar
* Lite annat..

Sen shoppade jag på H&M oxå..
2 Mamma Linne och 1 Mamma Tröja...

Var på Burlövscenter med syrran o shoppade...

Väl hemma blev det hamburgare till mat.. *mums*

Idag ska jag besiktiga bilen tio över två i malmö..
Sen efter det ska jag köra o handla..

Idag blir det wok till mat *mums*

Lite nya magbilder:



Magen v.31



Magen framifrån v.31

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

nu är det inte så långt kvar =) Hur gick det på ultraljudet? =)
hoppas allt är bra.
kram

2008-04-15 @ 08:18:56
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se
Postat av: sofie & Liam

det är ju det som är det viktiga att allt är bra =)
Då blir det en överraskning =)
Jodå det är toppen här =) Vi har lämnat bort Liam för första gången. Så det blir restaurangbesök & bio idag =)
kram

2008-04-19 @ 14:39:35
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0