Alla Hjärtans Dag!

Publicerat den: 2008-02-15 Klockan: 14:11:14

Ja igår var det Alla Hjärtans Dag!
Då jobbade jag först..
7-15.30...

När jag kom hem slappa jag lite..
Sen kom Älsklingen hem..

Han hade köpt en bukett blommor till mig...



Jag fick även en ny ram detta året...
Den jag fick förra året gick i sönder..



Igår åt vi kyckling med potatis i ugnen o Jensen´s favoritsås *mums*

Idag e jag ledig från jobb..
Så skönt..

Ikväll blir det Tacogratäng till mat...

Sen imorn ska man jobba igen.. 12-21..

Var hos barnmorskan i Onsdes..
Mitt järnvärde har inte blivit bättre än..
Så nu ska jag äta järntabletter 2 gånger om dagen i 1 vecka..
Sen 1 om dagen i 1 vecka till..
Sen ska jag till barnmorskan igen...

Går ju hos barnmorskan varannan vecka nu..
På Tisdag e de ju tid för ultraljud igen!
Då kanske vi får se vad den andre bebisen har för kön =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0