Mega Förkyld...

Publicerat den: 2008-02-19 Klockan: 10:12:50
Har lyckats bli jätte förkyld..
Inte alls kul..

Har kämpat hela helgen på jobb fast att jag varit förkyld..
Men igår beslöt jag mig för att sjuka mig..

Jag hatar förkylningar...
Fan gå över snart..

Tycker nästan det har blivit värre nu..

Igår fotade jag min mage..
Var lite rastlös..



v.24



v.24 framifrån

Den har ju växt lite grann...

Idag e de ultraljud..
Ska bli kul o se hur stora de är nu..
Kanske till o med kan se könet på den andre *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Alexandra Malmberg

Hej Jessica! Vet inte om du kommer ihåg mig men jag gick i samma klass som dig första året på vårdgymnasiet. Sen var jag tvungen att byta skola! Hittade din blogg via lunarstorm och ville bara grattulera till graviditeten! Hoppas att allt är bra med dig! Kram Alex

2008-02-19 @ 14:14:03
URL: http://uffa.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vad bra!! Jo det är bara fint med mig, hur är det själv? Vad gör du nu för tiden? kram

2008-02-21 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0