Man blir trött av att vara Mamma

Publicerat den: 2008-07-04 Klockan: 09:09:25
Ja det blir man verkligen..
Särskilt då man inte får sova ordentligt på nätterna..
De äter ju var 4:e timme dygnet runt..
Men nu de 4 senaste nätterna har de ätit var 6:e timme på natten..
Så skönt..
Kan ju hoppas det håller i sig ett tag..

Som dem växer..
Nu väger Amanda 4270 gram & Hampus väger 4360 gram..

Denna veckan har gått så fort..

I måndes var mamma & syrran här..
Vi fikade lite..
I tisdes var jag ute på en lång runda..
I Onsdes hade jag massa energi så jag bakade muffis..
Sen var vi på BVC

Igår fixade jag med dopinbjudningarna..
På kvällen var vi hos Kim & Kim..
Blev mat & sen fika...

Idag ska jag ner en runda till stan..
Antagligen träffa Marie...
Sen ikväll ska jag hem till Martina..
Ska vara barnledig för en liten stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0