Vilken Skit dag

Publicerat den: 2008-07-05 Klockan: 23:31:12
Allt har varit skit idag...
imorse städade vi lägenheten..
sen väntade vi på att grannen skulle komma förbi..
ringde mamma vid ett för o kolla om de va i skate..
men de va hemma..

syrran sms:ade vid halv två..
hon skrev att pappa va ledsen o att han behövde lite uppmuntran..
jag fattade typ ingenting..

sen ringde syrran o grät..
hörde knappt vad hon sa..
jag började oxå gråta..
jag gör det när hon gråter..
Så fick jag prata med mamma..
o mamma berättade att pappa dricker när dem inte är hemma..

sen har fredrik inte varit sådär jätte hjälpsam idag..
känns som om jag är ensamstående med 3 barn..
han har sovit 2 gånger då han har varit trött..
men jag e väl oxå trött, inte har jag fått vila..
bad honom om lite massage av min rygg, han sa jag skulle få det ikväll..
men nu ligger han på soffan o sover..
så jag antar att jag inte får nån massage...

Då har mamma ställt ultimatum på pappa..
Ingen sprit - minsta lilla droppe så lägger hon in honom...

Kommer bli en jobbig period framöver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0