Vilket skitväder...

Publicerat den: 2008-07-09 Klockan: 07:55:57
Det bara regnar idag..
Hoppas det slutar snart...
Ska ner till stan vid elva-tolv o träffa Pernilla och barnen.. *mys*
Sen senare idag blir det till att handla på ICA MAXI...

Ikväll kommer syrran hit..
Ska hon sova över =)

Imorgon ska barnen träffa Anna & Sara Ahlberg..
Sen ska jag och syrran till Burlövscenter, handla present till Brossan som blir 20 på fredag!

Idag är barnen 2 månader!
Vad tiden går fort...

Va och hälsa på Mormor & Gert-Åke igår..
Det va mysigt..
Va även en sväng i Skate..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är bara bra här. Samphan har semester n, så vi njuter för fulla muggar =)

Jaha okej. Det är flera år sen jag träffade henne sist :S Är de hennes lille kille som du hade på någon bild på bilddagboken? =)Bor dom också i trelleborg? =)

Du får hälsa henne från mig =)

kram

2008-07-10 @ 12:46:51
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Liss

jo jag vet..

man går ner en del också när man ammar.

så det lär gå vägen ;)hehe

hur är det? får ta och träffas nåndag =)

hur är ddt med de små?

kram

2008-07-23 @ 14:32:34
URL: http://theconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0