4:e dagen själv med barnen...

Publicerat den: 2008-06-19 Klockan: 13:46:47

Min sambo började jobba i måndags efter 1 månads pappaledighet..
Så nu e jag själv med barnen..


Än så länge går det rätt bra o va själv..
Men ibland e de kämpigt..

Man kommer in i rutiner och så jätte fort...
Man måste ha massor av tålamod & planera väldigt mycket =)


Det e så roligt att följa dem när dem börjar göra sina framsteg..

För ca. 2 veckor sen började dem lyfta på nacken..
I helgen kom dem på att man kan titta runt omnkring o att allt är intressant..

Ibland när man pratar med dem o de tittar på en så tror jag att de ler, men vad vet jag =)


Det va en tuff kväll igår..
Amanda & Hampus var riktigt gnälliga & sambon var på judo..
Så jag var riktigt trött o hade inget tålamod kvar..
Tur han kom hem när han gjorde =)


Snart kommer Brossan hit..
Ska vi fika lite..
Han har köpt presenter till dem små på Sweden Rock..
Undrar vad han köpt... *nyfiken*

Sen vid fem ska jag till tandläkaren & laga ett hål..


Imorgon är det midsommar & då ska vi till Kim & Kim...
Det ska bli trevligt =)

     
           1                                  2

1.
Amanda med sin nya body
2. Hampus med sin nya body


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0