En dag hos Mamma!

Publicerat den: 2008-06-12 Klockan: 23:43:06
Så fort tiden går..
Kan inte fatta att det e en månad sen mina sötnosar föddes..
Men så e de..

Växer gör dem oxå..
När dem föddes vägde

Amanda 2385 gram - NU 3170 gram
Hampus 2310 gram - NU 3210 gram
Amanda var 46 cm lång - Nu 50,5 cm
Hampus var 45 cm lång - NU 50 cm

De e knappt så man förstår det..

Idag har jag varit hos Mamma..
Sen blev det en runda inom på jobb...
Sen hem till Mamma igen för att ge bebisarna mat..

Nu sitter jag här hemma helt själv..
Fredrik är ute med sitt jobb..
Vet inte alls när han kommer hem..

Från och med Måndag ska jag ta hand om barnen själv, då Fredrik börjar jobba..
Men det ska väl gå bra *hoppas jag*

                                          PÅ JOBBET

Nelly med Hampus       
               1                                   2                                       3

1. Nelly med Hampus
         
2. Malihe med Amanda & Marie med Hampus,
3. Marie med Hampus, Linn & Mia med Amanda

                  HEMMA HOS MAMMA

                
          4                                          5                             


                         
                                  6
4. Hampus
5. Amanda
6. Mamma matar Amanda, Malin & Syrran matar Hampus

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0