Sjukskriven..

Publicerat den: 2008-03-29 Klockan: 13:11:47

Ja de blev jag för ett tag sen..
Närmare bestämt måndagen den 17 mars..
Är sjukskriven fram till den 13 april..
Sen är tanken att jag ska få gå på havandeskapspenning de 2 sista månaderna innan barnen kommer..
Vi får väl se hur det går på den fronten...

Jag hade aldrig orkat jobba längre..
Så skönt o va hemma o ta det lugnt nu innan de kommer..

Längtar som bara den efter de små liven =)

Det har ju varit påsk..
Var runt på påskmiddagar..
Långfredagen var jag hemma, Fredrik var ute med sina kompisar..
Jag o syrran bakade här hemma..
Hade myskväll helt enkelt..

Sen Påskafton var vi på påskmiddag hos Mamma & Pappa..
Påskdagen var det Påskmat hos Farmor & Farfar...

Annandag Påsk blev det mat hemma hos Fredriks Mormor...

Veckan som gått har jag träffat en del vänner..
Annars har jag inte gjort så mycket...

Imorn ska vi hem till Fredriks Mamma & Pappa för att fira hans Mamma som fyllt år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0