Tisdag idag...

Publicerat den: 2008-03-04 Klockan: 16:22:45
Ja, hela långa dagen..

Trodde inte det var sant imorse..
Men det hade faktiskt snöat i natt..
Bara till att skrapa rutorna på bilen imorse..
Helt otroligt att det kan snöa i mars..
Då ska ju våren börja tycker jag =)

Allting går så fort...
Redan v.26 i graviditeten..
ca. 14 veckor kvar nu..

I Söndes var jag på barnklädesparty i Svedala hos Linda..
Beställde två söta bodies med råttor på..

Snart kommer älsklingen hem och då ska vi köra till Malmö..
Ska shoppa ett väggskåp på IKEA!
Som jag ska ha över min tvättmaskin o torktumlare..
Måste ju ha nånstans o förvara mitt tvättmedel o sköljmedel..

Imorgon ska jag ringa och boka bowling + buffé åt jobbet..
Ska ju ut nästa tisdag..
Ska bli trevligt =)

Nä om man skulle göra sig i ordning så jag e färdig när han kommer hem..

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

i helgen så var vi hemma hos mamma & pappa. Jag & Samphan lagade thaimat =) Kollade melodifestivalen & bara möööös =) hihI!
Jo klart att vi hade kunnat ses någon dag =) Det var länge sen =)
kram

2008-03-04 @ 19:53:08
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0