Helgen som varit..

Publicerat den: 2008-05-05 Klockan: 14:18:03
I Onsdes hämtade vi vagnen...
Köpte även babyskydd till bilen...

I Fredes var vi på IKEA...
Handlade det sista nu innan barnen kommer..

På kvällen var det 45+45 års kalas hos Mamma & Pappa..
Mycket god mat...
En trevlig kväll helt enkelt..

I Lördes tömde jag & Fredrik balkongen på saker...
Massa vänder ner i källaren..
Sen hade jag ont i min rygg..

Vid sex-tiden kom Micke, Fredde, Linda & Moa..
Vi grillade korv...
Mycket trevligt...

I går Söndag var vi hos Fredriks föräldrar..
Fikade, sen betsade vi skötbordet..
Tog vinterdäcken med oss hem...
Sen var Freddrik ute på gården och fräste...

På kvällen, vid åtta-tiden lossnade slemproppen..
Eller det va i alla fall vad de trodde på Förlossningsavd. i Lund..
Så nu ska jag hålla koll så att vattnet inte går eller att värkarna startar, för då e de dax..

Idag kommer syrran..
Vi ska äta köttfärspaj *mums*
Funderar på att baka muffins oxå..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Då är det snart dax för de små liven att titta ut! :) Hoppas allt går bra! Kram

2008-05-06 @ 21:32:46
URL: http://sunrice.blogg.se
Postat av: sofie & Liam

så skönt! Hur gick allting? Såg på Angelikas bilddagbok... dom är suuuuper söta, så pluttiga =)
hur var förlossningen?
kram!

2008-05-16 @ 17:26:40
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0