Ladies Night, Shopping & God Mat

Publicerat den: 2008-10-28 Klockan: 07:52:17
Ja så beskriver jag helgen som gått..

I Fredags åkte jag hem till Svärföräldrarna vid fyra..
Barnen skulle sova där över natten..
Blev bjuden på stek med potatis, sås och goda grönsaker..
Sen vid halv åtta kom Lill-Kim dit..
Uffe körde oss till Baltiska hallen, där det var Ladies Night =)

Var hur trevligt som helst..
Stod i kö till baren för att handla en sprite o en cola hur länge som helst..

En hel lyckad kväll!

På Lördagen körde jag & Fredrik till Malmö..
Handlade en stavmixer på Media Markt..
Sen blev det handlat lite matvaror oxå..

På kvällen åt vi jätte god mat..
Vi åt älgstek med pressad potatis o jensens pepparsås, till det hade vi kokt grön sparris o stekta champinjoner...
*mumsigt*

Natten mellan Lördag & Söndag skulle man ju ställa bak klockan..
det gjorde vi...
Men tro inte barnen tänkte sova länge för det...

Vaknade klockan sju..
Så då blev det lite morgonmys i vår säng..
Sen vid åtta fick dem sin grötfrukost...

Så numera äter dem 8, 12, 16 & 20
Det innebär att i veckorna får jag mata dem själv 3 gånger varje dag..

Söndagen blev en rikitgt slappedag...

Igår skulle jag ha träffat Marie-L..
Men hon va sjuk..
Så jag & Syrran var på Burlövs Center och shoppade lite =)

Amanda & Hampus har blivit lite hårda i magen..
Så nu får dem messmör i ersättningen 1 gång om dagen...
Det e sjukt som Amanda kan skrika när hon får ont i sin lilla mage...
Så synd om henne.. oxå kan man inte göra nått...

Nä nu e de frukostdax för dem små..
Kommer bli en lång dag idag..
Då Fredrik ska iväg på Styrelsemöte halv sju - ca. nio..
Kommer få mata barnen helt själva idag..

Aja.. Nu måste jag börja, så jag kan bli färdig nångång =)



Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Hoppas allt är bra med er!

Tänkte bara höra ifall du rådgjort med bvc om messmör? Jag fick det tipset också o fråade på bvc men där sa dom att man inte skulle ge det, för där är mycket salt & barn under 1 bör inte äta salt :S

Ha en trevlig helg! kram

2008-10-28 @ 09:44:29
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

Jo det är bara bra här =)

Ja, det är ycket synd om dom. Liam hade också en period när han var jätte hård i magen.

Ja katrinplommon ska vara bra, hjälptealdrig på Liam. Om jag inte minns fel, så är även päron lösande.

kram

2008-10-28 @ 20:05:24
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: li

2008-10-29 @ 09:07:12
Postat av: sofie & Liam

Ja det är jätte jobbigt fö dom =)

Det är jobb för mig & sen blir det lite party i helgen =)

Liam är lite sjuk också så mamma ska passa honom idag & i morgon när jag jobbar. =)

Vad ska ni hitta på för skoj då?

kram

2008-10-29 @ 09:09:46
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi hade problem med Casper med, vi fick rådet att ha lite Lactulose (finns på apoteket) i ersättnigen....det hjälpte, eller katrinplommonspure.

2008-11-05 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0