Redan Onsdag.. ...

Publicerat den: 2008-10-29 Klockan: 11:18:54
Redan Onsdag..

Tiden går så fort..
Nu e de ju snart helg igen...

Skönt i o för sig..
Men ändå..

I måndags var ju jag & syrran på Burlövs Center..
Blev ju shoppat en del..
Men ändå inte så mycket..

Ska ju snart iväg till Ullared, så jag tänkte det e ju bättre o handla kläder till barnen där uppe..

Igår va jag bara hemma och fixade lite..
Städa, tvätta och fixade med disken..

Idag sitter jag och väntar på att syrran ska komma..
Hon sitter på bussen på väg hit nu...

Så vi ska mata barnen, sen ska vi gå ner till Stan en runda..
Måste fixa lite saker där nere..
Sen ska vi handla grejer till maten med oss hem..

Blir kycklinggryta med sweet chilisås idag.. *mums*

Imorgon ska jag åka till Mobilia o träffa Liss & Andie..
Ska bli trevligt..
Känns som om det va evigheter sen sist..

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, men vi kommer säkert på nått...

Måste till Burlövs Center.. Ska byta overallerna.. måste byta dem till en mindre storlek..
Annars kommer barnen drunkna..

*hoppas nu att deras magar blir bättre av havregröten o katrinplommonpurén*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0