Helgen =)

Publicerat den: 2008-09-03 Klockan: 10:07:28
I Fredags blev det mysdag hos Bina =)

Paula & hennes son Simon & Sara var oxå där =)

Vi åt "brunch" tillsammans..
Sen kom Johan förbi..
Blev en massa prat om gamla minnen =)

   Jag med Amanda, Sara med Hampus & Paula med Simon


   Simon, Amanda & Hampus tar en tupplur i Binas säng


   Här skrattar dem för fullt =)


I Lördes blev det först Mikaeli med syrran...
Sen körede vi till Svedala...
Hämtade mamma & pappa vid bussen då dem varit i tyskland..
Sen blev det mys framför tv:n på kvällen..

Jag och barnen sov över där =)

  Försökte få barnen att sova, utan resultat


Barnen sov gott hela natten...

Idag (Söndag) var jag & syrran på Svedala Marknad, men inget intressant alls..

Sen hade vi gjort cheesecake som vi fikade på..

Sen slingade syrran mitt hår =)

   Hampus & Amanda hos Mormor & Morfar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0