Var tog denna helgen vägen?

Publicerat den: 2009-02-09 Klockan: 10:41:06
Helgen har verkligen gått fort..

I Fredags var jag ju hos Mamma & Pappa...
Det blev räkmackor på kvällen *mums*
Sen kollade vi på Let´s Dance..

I Lördags var jag & Syrran på långpromenad..
Vi var ute o gick i 2 timmar..
Det var jätte skönt..
Vid 4-tiden började jag & Pappa på maten...
Vid 5 skulle vi precis sätta oss för att äta, så ringer telefonen..
Mamma svarade..
Det var min Gudmor/Moster som ringde..
Hon berättade att hennes man gått bort på morgonen...
Hjärtat stannade.. det tog han 4 minuter att somna in..
Kan inte fatta att min Gudfar/Morbror ej finns längre..

Så vi åt, sen gick vi en runda hem till min Moster..

Ringde Fredrik & berättade för honom..
Då berättade han att Kim & Kim fått en liten flicka natten mellan Fredag & Lördag..
En liten Alexandra =)
Så glad för deras skull

Var hemma sent i Lördags..

Igår var jag hos Fredriks Mamma medans Fredrik, Uffe & Mia fortsatte med Mias lägenhet...
Även igår blev det en runda med vagnen..

Idag känner jag mig helt seg..
Orkar ingenting, eller vill helt enkelt inte göra nånting..
Men jag måste väl tyvärr göra nått ändå...

Äntligen lyckades jag få barnen till att somna.. de var övertrötta båda två..
De har ju blivit förkylda oxå, med hosta o heshet...
Men dem e lika pigga för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0