Veckan som gått...

Publicerat den: 2009-02-05 Klockan: 11:00:50
Förra Torsdan blev det en mysdag hemma hos Liss..
Var väldigt trevligt, måste vi göra om snart igen...

Förra Lördagen var vi hos svärföräldrarna..
Eller jag & barnen var där hos Monica..
Fredrik o Uffe hjälpte Mia att renovera hennes lägenhet...
Sen vid sex-tiden blev det middag för allihopa =)
Amanda & Hampus åt majs & brytbönor, det tyckte dem va mums..

Förra söndagen va jag & syrran på Burlövscenter med barnen..
Handlade present till Pappa som fyllde år igår..
Sen va jag hemma hos Mamma & Pappa en stund..
Fredrik hjälpte sin syster även idag, så han kom till Mamma & Pappa sen...

I Måndags bakade jag muffins på förrmiddagen..
Sen på kvällen hade jag smyckeparty..
Var väldigt trevligt..
Så hade Fredrik barnen själv här hemma..

I Tisdags slappade jag bara..

Igår var vår kyl inte kall, så vi trodde den hade gått i sönder..
Så ut med alla grejerna på balkongen..
Men sen när Fredrik kom hem från jobbet så var den kall...
Vid fem-tiden va det kalas för Pappa som blev 46 år...
Då blev det god middag o sen kaffe o kakor..
Då kom Farmor & Faster Ann-Sofi oxå förbi för att fira Pappa...

Hampus hade feber igår.. han va helt hängig o grinig..
ville bara va hos mej eller fredrik... inte alls likt honom..
så han fick lite alvedon, sen va han sig mer lik...

Även idag har lillgrabben feber..
Tror han börjar bli förkyld igen...

Jag själv har sovit jätte dåligt inatt..
dels för att Hampus vaknat 00,00, 01.00, 02.30...
men även för att jag har blivit förkyld o fått hosta på det..
Så idag blir det bara en slappedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0