Redan Tisdag..

Publicerat den: 2009-01-13 Klockan: 12:26:42
Vi va ju som sagt o kolla på hus i söndags..
Men det var för mycket att göra vid på det..
Och sen va de i dyraste laget tyckte vi..

Men men  det kommer ju fler hus..
Vi bor ju bra här i vår 3:a =)

Fått tid till BVC den 21:e Januari..
Då ska barnen genomgå BOEL-provet..

E så nyfiken på vad dem väger nu..
2 månader sen dem blev vägda ju..

Är lite orolig att jag måste ställa in smyckepartyt denna gången oxå..
Ingen som sagt att dem kommer än..
Behöver minst 6 stycken som säger att dem kommer så e de lugnt..
Men verkar inte som om nån e intresserade eller??

Aja, får ge det ett tag till så får vi se..

Nä nu får jag återgå till mina sysslor..
Hampus har vaknat efter sin powernap =)

Ska ta ner adventsljusstakarna & förberedda middagen oxå..
Måste ju äta när Fredrik kommer hem idag..
För sen efter att barnen fått välling och blivit nattade ska jag köra iväg och veckohandla..

Skriver mer en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Heeeeeeeeej vilken fin blogg du har....Jo visst e hon stor men de säger att hon inte kommer växa mer nu på ett tag...Hur e det med er???kram

2009-01-16 @ 11:37:18
URL: http://evelinaevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0