Vad har då hänt?

Publicerat den: 2009-03-12 Klockan: 12:07:53

Barnen va på 10 månaders kontroll igår..
Allt gick jätte bra..
Fick rätt på längd o vikt på dem till slut..

Hampus: 9930 g, 76 cm lång, 47,5 cm i huvudomfång
Amanda: 9030 g, 74 cm lång, 46 cm i huvudomfång

Så Amanda e ju lite mindre..

Hampus e inte stilla många minuter..
Jag lägger han på filten, sen nästa gång man kollar så e han i köket..
Idag kom han på hur man kryper över trösklen in i badrummet, så jag fick besök när jag höll på med tvätten..
Alltid trevligt ju =)

Amanda är väldigt tramsig på kvällarna..
Hon totalvägrar somna i sin säng..
Hon ska somna hos mamma i mamma & pappas säng..
Inget annat som fungerar..

Hon har klyddat jätte mycket med maten nu de senaste 3 dagarna...
Vill inte öppna munnen, har hon en sked i sin egen mun får man lura henne..
Så när hon ska ta in sin sked i munnen tar jag in min istället..
Men hon äter inte alls lika bra som innan..
Hoppas att det bara e tänder på gång..
Annars vet jag inte vad det kan va...

Va hos Kim & Kim i Lördes..
De va trevligt..

På Lördag ska jag hem till Mamma & Pappa..
Äta middag där, sen sova över där med barnen..
Fredrik ska hjälpa vår granne Magnus hela söndagen..
Så hoppas att syrran har tid att slinga mitt hår på Söndag..

Får säga Grattis till Fredde & Linda som fick en son den 1 Mars...
Sen ett Grattis till min Kusin Joakim & Helen som fick en dotter den 16 Mars...

Nä om man skulle gå o göra nått vettigt...


Kommentarer
Postat av: Alexandra Malmberg

Så söta barn du fått :) Helt ljuvliga ju! Och tvillingar! Så kul :D Hoppas allt är bra med dig! Kram Alexandra (som gick med dig ett år på omvårdnadsprogrammet i Trelleborg )

2009-07-06 @ 21:33:57
URL: http://lafemmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0