Redan Fredag igen

Publicerat den: 2010-02-05 Klockan: 10:10:30

Tiden går så fort.
Redan Fredag igen.

I Onsdags var jag och barnen nere i Stan,träffade min syrra där ett tag.
Köpte 2 par nya leggins till mig själv och självklart blev det vars ett plagg till barnen på rean.
Sen på kvällen kom även Mamma och Pappa på ett kort besök.

I går gjorde vi inte så mycket på dagen.
Men på kvällen var jag på Me&I Party.
Väldigt trevligt och massa fina kläder.
Svårt att bestämma sig för vad man skulle köpa.

Blev i alla fall en turkos t-shirt med folkawagnsbussar på till Hampus
Till Amanda blev det en turkos klänning med fjärilar på.
Dem kommer bli så fina i dem =)

Idag ska vi köra hem till Mamma & Pappa.
Dem ska passa barnen i natt.
Jag & Fredrik ska  hem till Hanna & Martin och festa och umgås lite, ska bli trevligt.

Sen imorn blir det 1-års Kalas för Alexandra, fattar inte var tiden tagit vägen bara.

På söndag var det dax för jobb igen. 7-14.30
Sen är det kalas för Pappa vid fyra.

Vad ska ni göra i helgen?

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0