Vilken Morgon..

Publicerat den: 2010-01-28 Klockan: 11:47:06

Amanda och Hampus har haft lite svårt att sova på nätterna.
Somnar själv i sina sängar efter vällingen på kvällen, men sen under kvällen vaknar Amanda och är väldigt svår att få till att somna om.
En natt nu i veckan var dem vakna från halv ett till halv fyra..
Man va ju helt död dagen efter.

Igår vakna Amanda vid halv tio, ville ej somna om.
Fick sova i vår säng i natt.
Hon låg hos mej en stund sen satte hon sig upp och bara skrek, sen låg hon en stund, sen skrek hon.
Så höll hon på i säkert 1 timme.
Hampus vaknade oxå, men han somnade i alla fall ganska fort igen.

När ska det bli bättre med sömnen igen?

I morse gick jag ut på balkongen för att hämta nått *glömt vad det var*
Men i alla fall, Hampus drog ner handtaget, så jag blev utelåst.
Hade ingen mobil och inga nycklar.
Försökte få barnen till att öppna för mig, men det kunde dem ej.
Så långt om länge var där en som cykla förbi som stannade och hjälpte mig.
Hon hade dock ingen mobil, men hon sprang på vår vaktmästare som ringde efter Fredrik.
Så Fredrik kom hem och öppnade för mig.
Stod och frös i ca. 1 timme där ute.

Lämnat barnen på Dagis nu i alla fall.

Så nu är det dax att städa, för att sen åka iväg och jobba kväll.

Imorgon kväll kommer Martina och Sandgren hit.
Ska bli trevligt =)


Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

jag har ju haft väldigt tur med Liam, vldigt generös med sovmornar ;)

oj, det var inte roligt att bli utelåst hehe ;) som det kan gå :P



Liam kan fortfarande vara så som Amanda är nu med sömnen. Vaknar & bara skriker.. :( Lite jobbigt för han säger inte vad det är heller..

2010-01-28 @ 12:53:35
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0