Vinterkräksjukan varit på besök

Publicerat den: 2010-03-04 Klockan: 20:31:56
I Lördags var jag på Melodifestivalen med Svärmor & Mia.
Väldigt trevligt.
Var på efterfesten oxå.
Mycket trevligt, träffade massa kändisar.
Mia var värsta proffsfotografen *hihi*

Kom hem till Fredriks föräldrar på natten och då låg Fredrik där, hade spytt litegrann.
Men trodde det berodde på pizzan han ätit.

På Söndagen var han fortfarande dålig så jag åkte hem till Mamma & Pappa själv.
Stannade där tills kvällen.

I Måndags åkte Fredrik till Stockholm.

Började känna mig konstig i magen på kvällen, men tänkte det e nog bara nått jag ätit.

På natten kom vinterkräksjukan som ett brev på posten.
Så det var det Fredrik hade haft.
Uppe flera gånger på natten, Amanda vakna tjugo över fem, men somnade igen i min säng.

På morgonen undrade jag hur jag skulle klara mig igenom denna dagen, jag själv dålig + 2 små barn hemma.
Älsklingen löste det åt mig.
Hans kära Mamma & Pappa kom och hämtade barnen och lämnade dem på dagis.
Sen hämtade de barnen igen & barnen fick följa med dem hem.

Den natten kräkte både Amanda & Hampus, så även dem blev drabbade.
Men som tur var kräkte dem bara den natten.

Nu börjar vi känna oss bättre allihopa.

Idag var syrran på besök.
Blev lite lek med lera.
Har lite figurer i ugnen som vi ska måla imorgon.

Har även gjort en liten överraskning åt mina föräldrar & Fredriks föräldrar.

Imorgon kommer älsklingen hem igen.
Ska bli kul & få hem honom.
Saknar ju honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0