Barnen 3 År igår

Publicerat den: 2011-05-10 Klockan: 13:24:54
Var tar tiden vägen..

Barnen fyllde 3 år igår.
De e så stora nu, börjat leka med varandra, Hampus beskydar Amanda och Amanda berättar för Hampus vad han får göra och inte göra.
De pratar hela tiden och det kommer nya ord hela tiden som är svåra att förstå.

Igår var Syrran här.
Blev först lite bus och mys här hemma, lite lunch, sen begav vi oss ner till stan.
Först blev det vägning på VV.
- 0,9 kg denna veckan.

Sen vidare och titta i affärer.
Tittade efter badkläder till barnen, Hampus är inte kräsen i alla fall, han sa Ja till alla badbyxor.
Amanda däremot, sa Nej till allt, till och med en rosa baddräkt med Hello Kitty på.
Inne på Lindex sa hon Ja, till en röd baddräkt med vita prickar på och katten jansson på.
Sen visade jag fler baddräkter på Åhlens, då sa hon: Jag redan väljit.

Så den unga damen har bestämt sig.
Får väl ta en runda till om en vecka och se om det e samma baddräkt som gäller då.
Hon vet vad hon vill min lilla tös.

Hade kalas för barnen i Söndags.
Allt gick bra, lite stressigt bara, men blev bra till slut.
Barnen fick en massa fina leksaker och kläder.

Gått på Viktväktarna sen den 17 Januari.
Har gått ner 15,9 kg sedan dess.
Fler ska det bli =)

Längtar tills den dagen vi hittat vårt framtida hus.
Ska ev. iväg på visning på lördag.
Ska bli spännande =)

Nä nu får jag göra mig iordning och köra mot jobb.
Jobbar Tisdag - Söndag denna veckan, kommer vara helt slut på Söndag.

Slänger in lite bilder från i Söndags och igår!

          





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0